اقتصادیسیاسیکشاورزی

منتظری بحران آب در استان گلستان جدی است

امتیاز کاربران: هنوز امتیازی ثبت نشده!

غلامرضا منتظری در جمع دبیران کمیسیون های مشورتی اظهار کرد: خداوند در ماه رمضان فراخوان عمومی برای عفو و بخشش صادر کردند و بیش از ماه های دیگر خداوند در این ماه بخشنده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: شعار راهبردی سال باید سرلوحه کار کمیسیون های مشورتی  قرار دهیم و هر کدام از ما نقش و رسالت خود را برای تحقق این راهبرد تحول آفرین باید مشخص کنند.

منتظری یادآور شد: راه های پویایی و مانایی و استمرار اثربخش کمیسیون ها باید مد نظر قرار بگیرد و یکی از دغدغه های دوستان در جلسات اولیه این بود که کمیسیون ها شروع می شود ولی تداوم پیدا نمی کند.

وی گفت: از مجموعه نقطه نظرات کمیسیون های مشورتی باید نقشه راهی بدست بیاوریم و هر کمیسیون اندیشه خلاقی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس متذکر شد: بسیاری از دغدغه های استان شاید به نمایندگان استان گلستان مرتبط نباشد ولی می توانیم با پیگیری این دغدغه ها و مسائل مشکلات مردم را کاهش دهیم.

منتظری بابیان اینکه در بخش های مختلف استان مثل کشاورزی باید مسائلی پیگیری شود، افزود: افزایش قیمت تضمینی گندم، ایجاد سردخانه و غیره در کمیسیون های مشورتی می تواند مطرح و در این زمینه راهکارهایی ارائه شود.

وی گفت: بحران آب در استان گلستان جدی است و باید به این مسائل بپردازیم و تلاش کنیم که این دغدغه ها مدیریت شود.

مرکز رسانه غلامرضا منتظری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا