توئیتفرهنگی

برنامه های سفر سه روزه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به گلستان تشریح شد

طی نشست خبری که با حضور غلامرضا منتظری، نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیت های کمیسیون فرهنگی برگزار شد، برنامه های سفر سه روزه اعضای کمیسیون فرهنگی به استان گلستان توسط غلامرضا منتظری تشریح شد.

دکتر منتظری گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با هدف معرفی قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی،ادبی و هنری استان گلستان به این استان سفر می کنند.

ایشان افزود : برنامه های این سفر از پنجشنبه ۲۳ تیر در تپه نورالشهدا گرگان آغاز می شود و تا شنبه ۲۵ تیر ادامه دارد.

وی بازدید از پروژه دفاع مقدس، حضور در جلسه مطالبات فرهنگی و اجتماعی جوانان و تجلیل از ۱۰۰ جوان گلستانی و برگزاری کارگروه های تخصصی با عناوین فرهنگ و هنر، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، خانواده و رسانه و مطبوعات از جمله برنامه های این سفر است.

منتظری در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کارگروه ها، شنیدن مشکلات مخاطبین و چهره های تخصصی، صورتجلسه و جمع بندی آن است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار برگزاری نشست ها و کارگروه ها، بازدیدهای میدانی نیز پیش بینی شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار برگزاری نشست ها و کارگروه ها، بازدیدهای میدانی نیز پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در مراسم تجلیل از سرآمدان فرهنگی، هنری و ادبی استان نیز از ۱۲ نفر از سرآمدان استان تجلیل می شود.

منتظری گفت: این مراسم با هدف آشنایی بیشتر گلستانی ها با ظرفیت های فرهنگی خودشان و معرفی ظرفیت ها و تجلیل و تکریم و ترویج فرهنگ قدرشناسی برگزار می شود.

وی، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و نشست مشترک با روسای دانشگاه ها، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه ها، دبیران هم اندیشی دانشگاه ها، تشکل های دانشگاهی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان را از دیگر برنامه های این سفر برشمرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه گردشگری استان را به طور جدی در برنامه هایمان قرار داده ایم، افزود: در روز جمعه بازدید از آبشار کبودوال انجام خواهد شد و از روستای کارآفرین عطاآباد آق قلا، پیست اسب‌دوانی آق قلا و جزیره آشوراده بازدید خواهد شد.

وی گفت: جمع بندی سفر نیز در عصر روز (جمعه 24 تیر) برگزار خواهد شد. همچنین بازدید از کارخانه علم و فناوری گلستان، بازدید از موسسه میرداماد، بافت تاریخی گرگان و نشست خبری پایان بخش برنامه های اعضای کمیسون فرهنگی مجلس به گلستان است.

چهار شنـبه، ۲۲ تیرماه ماه ۱۴۰۱

رسانه غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا