اقتصادیسیاسی

نشست مجمع نمایندگان گلستان با مدیر کل بنیاد مسکن استان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:
علم محرومیت‌زدایی در کشور بر دوش بنیاد مسکن است/خدمات در روستاها عادلانه توزیع شود.

منتظری گفت: امروز بنیاد مسکن جزو پیشگامان محرومیت زدایی در کشور بوده و علم آن را به دوش گرفته است.

دکتر غلامرضا منتظری در نشست مجمع نمایندگان گلستان با مدیر کل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه ضریب رضایتمندی مردم به میزان کاهش محرومیت ها گره خورده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن علم محرومیت زدایی را به دوش گرفته و امروز از پیشگامان این اتفاق مهم در کشور و استان گلستان است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر استفاده بهینه از منابع تأکید کرد و گفت: توجه به توزیع عادلانه امکانات و خدمات رسانی در روستاها از جمله موضوعاتی است که در حوزه بنیاد مسکن با توجه به اهمیت این بخش، باید به آن توجه شود.

وی افزود: مجمع نمایندگان این آمادگی را دارد تا بیش از پیش پیگیر تصویب و تخصیص اعتبارات ملی و استانی به این مجموعه باشد و این انتظار هم از بنیاد مسکن وجود دارد که دست کم فاز اول طرح هادی را در همه روستاها اجرایی کند.

منتظری بر موضوع جهاد تبیین هم تأکید کرد و گفت: این مسئله در بنیاد مسکن باید نمود و ظهور بیشتری داشته باشد، هنوز بخشی از مردم با خدمات و طرح های بنیاد مسکن آشنا نیستند؛ بیان این اقدامات و خدمات امید را در دل مردم روشن می کند.

وی طرح منظومه های روستایی را از برنامه های دارای اهمیت برای روستاها برشمرد و خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم اقداماتی که در روستاها انجام می شود اولا پیوست فرهنگی داشته باشد و دوم اینکه در قالب مدلی ترسیم و اجرا شود که جغرافیا و ماهیت روستا را تبدیل به شهر نکند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

مرکز رسانه دکتر غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا