اقتصادیسیاسیصنعت

نشست شورای اداری شهرستان گرگان با حضور دکتر محرابیان وزیر نیرو و دکتر منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا

نشست شورای اداری شهرستان گرگان با حضور دکتر محرابیان وزیر نیرو، دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، فرماندار و مدیران اجرایی برگزار گردید.

وزیر نیرو در این نشست گفت: متاسفانه با حجم وسیعی از پروژه های نیمه تمام در کشور رو به رو هستیم که شرایط مناسبی را در طول سال‌های گذشته طی نکرده و مهمترین برنامه ما اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام برای اتمام کار و شروع پروژه‌های اضطراری است.
دکتر محرابیان اظهار کرد: یکی از فایده‌های سفرهای استانی این است پروژه‌ها به صورت میدانی بررسی می‌شود و در خود استان تصمیمات لازم گرفته می شود و همه در دولت مکلف به اجرای این تصمیمات هستند.

وی تاکید کرد: برای استان گلستان بیش از ۳جلسه با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار شد که نتیجه آن ۱۸ مصوبه بود که ابلاغ گردید و اگر به موقع اجرا شود بخش قابل توجهی از مشکلات استان برطرف می شود.

محرابیان در پایان یادآور شد: مصوبات استان گلستان خوب است و می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کند و همکاران نیز پیگیری نمایند تا مشکلات هر چه سریع تر برطرف شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز در این جلسه گفت: باید بحث آب را جدی بگیریم که اگر به این تنش توجه نکنیم می تواند تنش‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

غلامرضا منتظری همچنین به پروژه‌های پتروشیمی، تله کابین گرگان، دیوار دفاعی گرگان، جاده‌های بین مزارع، سد میرداماد اشاره ای کرد و گفت اعتبارات استانی قطره چکانی است، با اعتبارات استانی نمی توان تحول ایجاد کرد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

مرکز رسانه دکتر غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا