فرهنگی

برای تماشای نمایش
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تئاتر شهر آمد.

برای تماشای نمایش
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تئاتر شهر آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در تئاتر شهر ضمن تماشای نمایش «پروانه و یوغ » به کارگردانی امیرمحمد دشتگلی در تالار سایه با سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر نیز دیدار و گفتگو گرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، غلامرضا منتنظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شامگاه روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه با حضور در تالار سایه تئاتر شهر از نمایش پروانه و یوغ که این روزها به کارگردانی امیر محمد دشتگلی روی صحنه رفته است، دیدن کرد.

وی پس از پایان اجرای این نمایش ضمن تقدیر از کارگردان و گروه اجرایی با سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر نیز دیدار و گفتگو کرد.

تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه تئاتر، نحوه حمایت از تئاتر استان‌ها، بهسازی و پاکسازی حریم مجموعه تئاترشهر، توجه بیشتر به موضوع مهم زیرساخت های فرهنگی کشور، تلاش برای برنامه ریزی و حمایت از صنایع خلاق فرهنگی، بررسی موضوع سرانه فرهنگ هر ایرانی توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از جمله مباحثی بود که در دیدار غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا