اقتصادیبازدید ها
موضوعات داغ

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان؛

نمایندگان استان توسعه_زیر_ساخت ها با هدف رونق ساخت و ساز را از رئیسی پیگیری خواهند کرد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس  با تاکید بر اینکه قوانین بسیار خوبی برای ساخت مسکن تصویب شده که متاسفانه به خوبی اجرایی نمی‌شود، گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان هستیم، تمامی نمایندگان این استان تصمیم داریم، خواسته‌های دیگرمان را چشم پوشی کنیم و یک صدا بهبود وضعیت زیرساخت ها را درخواست کنیم. #غلامرضا_منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: در مجموع تلاش های بسیارخوبی در حوزه اجرای قانون جهش تولید مسکن در سطح استان گلستان صورت گرفته اما هم اکنون موانعی در پیش روی آن قرار دارند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوانین بسیار خوبی برای ساخت مسکن تصویب شده که متاسفانه به خوبی اجرایی نمی‌شود اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در خصوص اجرای قانون جهش تولید مسکن، برداشت‌های سلیقه‌ای برخی از مدیران است با وجود اینکه قانون کاملا شفاف موضوعات را بیان کرده است.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از موانع پیش روی ساخت مسکن، پرداخت تسهیلات است که به دلایل مختلف متوقف مانده است. سرمایه‌گذاران خرد و کلان همواره نیازمند امنیت و حمایت هستند و اگر چتر حمایتی به خوبی بازنشود، اعتماد جامعه از دست خواهد رفت. در حال حاضر اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذار در حال انجام بوده اما به دلیل اجرای نامناسب برخی از قوانین سرمایه‌گذاران خسته می‌شوند.

منتظری با اشاره به موانع پیش روی تامین زمین مناسب برای ساخت مسکن گفت: در منطقه استان گلستان به دلیل اینکه عمده زمین ها اراضی کشاورزی هستند، تغییر کاربری آنها دشوار است. البته که در برخی از مناطق شمالی استان با مشکلی در تامین زمین مواجه نیستیم و اکثر زمین ها کشاورزی دیمی بوده و تغییر کاربری آنها ارزش افزوده بیشتری دارد. اما عمده مشکل ما در حوزه زیرساخت بوده و با توجه به اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان هستیم، تمامی نمایندگان این استان تصمیم داریم، خواسته‌های دیگرمان را چشم پوشی کنیم و یک صدا بهبود وضعیت زیرساخت ها را درخواست کنیم.

نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در صورت بهبود وضعیت زیرساخت شهرهای مختلف استان گلستان روند ساخت پروژه‌های مسکن نیز سرعت می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا