اقتصادیسیاسیصنعتفرهنگیمذهبی

مصوبات سفر اعضای کمیسیون فرهنگی / منشأ خیر و برکت و محرومیت زدایی برای استان گلستان

نشست جمع بندی مصوبات سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان گلستان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندار گلستان و سایر مدعوین در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد.

دکتر منتظری با سلام و درود بر ارواح طیبه چهار هزار شهید استان گلستان، درباره این سفر گفت:
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انجام چنین سفرهایی، اهدافی مانند تلاش برای نظارت میدانی، آشنایی با قابلیت ها و ظرفیت های استان ها در قلمرو ماموریت کمیسیون، ارتباط صمیمی و بی واسطه با جامعه هدف و … را دنبال می‌کند.

نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا ادامه داد:
در این سفر نیز مانند سفر های گذشته به سایر استان ها، نشت های مختلف و تخصصی با هنرمندان، جوانان، رسانه ها و مطبوعات و یک نشست اختصاصی با بانوان با موضوع جمعیت و خانواده برگزار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی افزود:
یکی از مهم ترین مواردی که باید پیگیری شود، ارتقای سطح فرهنگ است که برای رسیدن به این مهم، باید گام های موثری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب برداشته شود.

ایشان با بیان اینکه استان گلستان نماد وحدت و همدلی است گفت:
مردم استان با وجود اقوام و مذاهب مختلف، در کنار یکدیگر همزیستی مسالمت آمیزی دارند و مسئولین استانی باید اهتمام لازم برای حفظ و قوت بخشیدن به این وحدت و همزیستی مسالمت آمیز را بکار گیرند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به مصوبات این سفر گفت:
ان‌شاءالله مصوبات این سفر با پیگیری اعضای کمیسیون فرهنگی از وزارتخانه های مربوطه و دستگاه های تابعه، منشأ خیر و برکت و محرومیت زدایی برای استان خواهد بود.

جمعه، ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا