اقتصادی
موضوعات داغ

دکتر_منتظری در نشست فعالان اقتصادی گلستان با وزیر_جهاد_کشاورزی مطرح کرد.طرح مزرعه_تا_پوشاک برای توسعه کشت_پنبه در گلستان برنامه ریزی شود، ضمن اینکه از واردات این محصول هم باید فاصله بگیریم.

غلامرضا_منتظری در نشست مجمع نمایندگان مجلس استان گلستان، استاندار و معاونین، مدیران اجرایی استان وذفعالان اقتصادی با وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت:ترمیم جاده‌های_بین_مزارع از نیازهای جدی استان هست مادامی که تکیه بر اعتبارات استانی باشد توسعه‌ای در بخش جاده‌های بین مزارع ایجاد نمی‌شود بنابر‌این باید این موضوع در اعتبارات ملی دیده شود.
🔸 وی ضمن تاکید بر احیای کشت پنبه در گلستان گفت:طرح مزرعه تا پوشاک برای توسعه کشت پنبه در گلستان برنامه ریزی شود، ضمن اینکه از واردات این محصول هم باید فاصله بگیریم.
🔹 منتظری همچنین خواستار رفع مشکل تولید کنندگان صنعت طیور شد و اضافه کرد:باید تدبیری برای مشکل تولیدکنندگان مرغ و لبنیات اندیشیده شود.
🔸وی در باره مشکل سهمیه_آرد_نانوایی ها گفت: مشکل آرد مرتفع شود تا شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها نباشیم.
🔹نماینده مردم گرگان و آق قلا در پایان تاکید گفت:وقت آن رسیده که وزارت جهادکشاورزی چشم_اندازی ترسیم کند تا به این ترتیب از روزمرگی نجات یافته و اقدامی در جهت تحول در بخش_کشاورزی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا