توئیتفرهنگی

مدیران در خط مقدم خدمتگذاری به مردم باشند

گرگان – ایرنا – نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید بپذیریم دامنه انتظارات مردم از دولت بالا رفته که باید با روحیه جهادی وسط میدان بود تا به امید و انتظار مردم پایان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا منتظری امروز در جمع مدیران استانی اظهارداشت: انتظارات رابطه مستقیم با حفظ سرمایه و اعتماد مردم به مسوولان دارد و نباید بگذاریم بذر ناامیدی در جامعه پاشیده شود.

وی بیان کرد: در این مسیر نقش‌آفرینی تنها با رییس جمهور نیست، اما برخی مدیران خود را عقب کشیده و رییس دولت شب و روز ندارد، در حالی که وی باید در اتاق فکر باشد و ما در خط مقدم قرار بگیریم که مشاهده می‌شود فرمانده جلوتر از همه در خط مقدم قرار دارد.

در هفته دولت براساس جهاد تبیین گزارش دقیق و شفاف به مردم ارائه شود

وی خاطرنشان کرد: تلاش استاندار در مقیاس کشوری خوب بوده، اما نباید راضی به این کارنامه باشیم و باید آستین همت را بالا بزنیم و در هفته دولت براساس جهاد تبیین گزارش دقیق و شفاف به مردم ارائه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: راه تحول استان از مسیر سرمایه‌گذاری عبور می‌کند و باید در این مسیر از حضور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بهره ببریم.

منتظری یادآور شد: در جلسات از ضرورت و اهمیت سخن می‌گوییم اما معدل کارآیی در پله بایدها متوقف شده در صورتی که این بایدها، باید عملی شود.

وی با انتقاد از توقف مجوزها بیان کرد: دیگر نباید این همه برای تسهیل مجوزها فریاد بزنیم.

وی تصریح کرد: مرغ سرمایه‌گذاری نیازمند، دو بال حمایت و امنیت است و تا زمانی که حمایت از سرمایه‌گذار نباشد، به راحتی استان را ترک خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌ها براساس نیازهای استان با محوریت سرمایه‌گذاری بی‌نام باید بستر را فراهم کنند که این کار از هزینه‌های اضافی پیشگیری می‌کند و در واقع تسهیل در سرمایه‌گذاری رفع موانع است.

منتظری افزود: البته باید در مسیر سرمایه‌گذاری مدل نظارتی هم مشخص شود تا کیفیت و کمیت کار رشد یابد و تجربیات گذشته نباید تکرار شود.

وی اضافه کرد: در حوزه دانش‌بنیان احساس می‌شود که دستگاه‌هایی که نقش دارند، کنار هم نبستند و جزیره‌ای عمل می‌کنند.

مشروح این خبر را از طریق لینک زیر مطالعه نمایید:
https://irna.ir/xjKbbV

شنبه، ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۱

رسانه غلامرضائمنتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا