فرهنگی

قطار مشکلات خبرنگاران با همدلی دولت و مجلس به ایستگاه آخر رسید

دکتر منتظری خبرنگاران را اعتلا بخش فرهنگ برشمرد و گفت: در نتیجه هم‌اندیشی و همدلی دولت و مجلس، قطار مشکلات خبرنگاران به ایستگاه آخر رسید.

گنبدکاووس – ایرنا – نماینده مردم گرگان و آق‌قلا و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبرنگاران را اعتلا بخش فرهنگ برشمرد و گفت: در نتیجه هم‌اندیشی و همدلی دولت و مجلس، قطار مشکلات خبرنگاران به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش ایرنا، غلامرضا منتظری روز جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان گلستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گنبدکاووس اظهارداشت: تحول تدریجی است اما با عزم جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی این وزارتخانه آینده خوبی در انتظار خبرنگاران است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس ادامه داد: در دولت لایحه جامع رسانه و خبرنگاران در دست اقدام است که تدبیر برای حل بسیاری از مشکلات این قشر در آن لحاظ شده است.

منتظری گفت: خبرنگاران مردم را برای گام نهادن بر پایه دانایی کمک می‌کنند و همانند پروانه‌های هستند که هر از گاهی پر و بالشان در آتش سوزان حوادث آسیب می‌بیند.

وی نقد و تخریب را دوراهی زندگی خبرنگاران دانست و بیان کرد: خبرنگار با نقد سازنده به اعتلای دولت و ملت کمک می‌کند و با رویکرد تخریبی فراهم کننده زمینه سقوط خواهد بود.

وی اظهارداشت: خبرنگار باید بدون توجه به منافع حزبی و جناحی برای عزت بخشی ملت و حفاظت از منافع ملی تلاش کنند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز جمعه وارد گلستان شد.

بازدید از تالار مرکزی فرهنگی _ هنری در حال ساخت گرگان، حضور در نماز جمعه، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه از برنامه‌های صبح امروز محمدمهدی اسماعیلی در گلستان بود.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه‌ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

مشروح این خبر را از طریق لینک زیر مطالعه نمایید:
https://irna.ir/xjKjgL

جمعه، ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱

رسانه غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا