اقتصادیصنعتعلمی و آموزشیفرهنگی

با همت غلامرضا منتظری، اولین نشست در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برگذار شد

امتیاز کاربران: هنوز امتیازی ثبت نشده!

«غلامرضا منتظری» شامگاه امروز (چهارشنبه ۱۱ فروردین) در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان  گلستان و متولیان تولید با موضوع رفع موانع تولید اظهار کرد: مقام معظم رهبری سالجاری را به «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها» نامگذاری کرده است و امیدواریم بتوانیم در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  در حوزه مختلف مقام معظم رهبری افق پیشرو را مشخص کردند و چند سال مقام معظم رهبری در ابتدای سال سخن  از اقتصاد به میان می آورد و این مهم به این معنی است که در حوزه اقتصادی هنوز به عید نرسیدیم.

منتظری متذکر شد: نباید در سال 1401 اقدامات ما در حوزه اقتصادی تنها در حد شعار باقی بماند و در تلاش هستیم که با هم فکری دستگاه های اجرای به یک مدل عملی در تحقق شعار سال برسیم.

وی بابیان اینکه باید تصویر روشن از قلمرو تولید در استان به وجود بیاید، تاکید کرد: وقتی صحبت از تولید می شود نباید تنها ذهن ما به پروژه های بزرگ و شهرک صنعتی معطوف شود و باید به همه ابعاد بخش های تولیدی در استان توجه شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید پس از این اقدام  و مشخص شدن موانع تولید باید نسبت به مانع زدایی ها در تولید اقدام کنیم.

منتظری ابراز داشت: پس از مشخص شدن اولویت موانع تولید باید در نشست های مشترک با مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به زمان بندی حل این موانع اقدام شود.

وی گفت:  الزامات و امکانات نقش آفرینی در برداشتن موانع تولید حائز اهمیت است، گاهی این موانع مدیریتی است که بدون هزینه می توانیم آن را برطرف کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد:  باید پرچم رفع موانع را بر بام گلستان به اهتزاز در بیاوریم و رئیس مجلس شورای اسلامی از این موضوع استقبال کردند و بنا شد دو نماینده در هر استان پرچمدار نظارتی رفع موانع تولید باشد.

مرکز رسانه غلامرضا منتظری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا