اقتصادیپروژه های عمرانی

حضور دکتر منتظری در مراسم‌ امضا تفاهم‌نامه پتروشیمی گلستان

تفاهم نامه اجرای پروژه پتروشیمی گلستان با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و دکتر علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به امضا رسید.

در آیین امضای این تفاهم نامه که امروز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مجمع نمایندگان استان گلستان برگزار شد مقرر گردید:
هلدینگ خلیج فارس از طریق افزایش سرمایه در راه اندازی پروژه پتروشیمی گلستان سرمایه گذاری نماید.

بر اساس این تفاهم نامه استانداری گلستان متعهد می‌شود تمامی فرایندها و اقدامات لازم را از طریق فرابورس جهت واگذاری سهام مجتمع پتروشیمی گلستان، پس از افزایش سرمایه در چارچوب مقررات و ضوابط قانونی تسهیل و تسریع نماید.

بر اساس این تفاهم نامه هلدینگ خلیج فارس تمامی اقدامات لازم در فرایند افزایش سرمایه تحت نظارت فرابورس را انجام خواهد داد. همچنین این هلدینگ سرمایه گذاری تلاش خود را جهت آماده سازی هرچه سریعتر پروژه در راستای اهداف کلان نظام به کار خواهد گرفت و شرایط لازم را به منظور اشتغال زایی مناسب در منطقه و به کارگیری نیروهای متخصص و فنی بومی انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است پروژه پتروشیمی گلستان ۱۳۸۶ با بیش از ۹۱ هزار سهامدار عمومی کلنگ زنی شد.

در این نشست دکتر منتظری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همگان به چند نکته تاکید و اشاره کردند.
۱_ داشتن برنامه مدون، پیش‌بینی شده برای استقرار فعال پروژه پتروشیمی با هدف امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی

۲_ استفاده بهینه از ظرفیت های این پروژه برای ایجاد فرصت‌های شغلی

۳_ تسریع در آغاز فعالیت های پروژه ترجیحاً در دهه مبارک مبارک فجر و آستانه سال نو با هدف پایان بخشیدن به انتظار ۱۷ ساله مردم شریف و عزیز گلستان

در پایان دکتر منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا تاکید کردند:
انجام شایسته و موثر این پروژه می تواند زمینه جلب اعتماد بیشتر مردم برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و طرحهای بزرگ استانی را فراهم نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا