اقتصادیسیاسیفرهنگی

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه باتفاق نمایندگان مرکز استان، استاندار گلستان صبح امروز همزمان با ورود به استان گلستان با حضور در یادمان شهدای گرگان به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان افزود:
دستگاه قضایی مشکل پتروشیمی گلستان را حل کند.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم با مظاهر فساد، بی عدالتی و رانت خواری در هر رده و جایگاهی برخورد قاطع صورت بگیرد تا سرمایه اجتماعی ما بیش از این آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیدواریم این نشست سرآغاز تحولات بزرگی در استان گلستان باشد.

وی افزود: در تاریخ دادرسی کشورمان با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه شاهد تحولات امیدبخشی بودیم که سرمایه اجتماعی ما را تقویت کرد و حاصلش را در انتخابات ۱۴۰۰ دیدیم. در استمرار این روند با حضور آقای اژه‌ای به دلیل کارنامه درخشان و صفات بارزی چون شجاعت و قاطعیت ضریب امیدبخشی مردم به عدالت فزونی گرفت.

وی با بیان اینکه امروز قلمرو نگاه همگان به محکمه ” داد” معطوف شده است، گفت: سرزمین ترک خورده مردم بیش از هر دوره‌ای عطش عدالت دارد؛ انتظار داریم با مظاهر فساد، بی عدالتی و رانت خواری در هر رده و جایگاهی برخورد قاطع صورت بگیرد تا سرمایه اجتماعی ما بیش از این آسیب نبیند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات همه قضات شریف و پاک دست، اظهار داشت: آسیبی که دادرسی ما را تهدید می‌کند ضعف در اخلاق حرفه‌ای است. براساس اخلاق حرفه‌ای مردم حق دارند که بپرسند و مطالبه کنند و قاضی شریف و عزیز و کارکنان امر قضا وظیفه دارند بی‌منت پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: کسی که به محکمه مراجعه می‌کند کوله باری از غم و غصه و اندوه دارد و نمی‌تواند غرور قاضی را به تماشا بنشیند باید با تواضع و فروتنی در مقابل مردم حضور یابند تا اسباب رضایتمندی مردم فراهم شود.

منتظری گفت: در حوزه پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیاز به پیوست قضایی است. اسناد بالادستی به تصویب می‌رسد اما اگر به آن عمل نشد چه کسی قرار است با آن برخورد کند.

وی در پایان گفت: گلستان ۱۵ سال است که از پروژه ناتمام و نافرجام پتروشیمی رنج می‌برد و مشکل آن از طریق، دستگاه قضایی حل خواهد شد و امیدواریم یکی از دستاوردهای این سفر رفع مشکلات این پروژه باشد
۱۴۰۰/۹/۲۵

مرکز رسانه دکتر غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا