فرهنگی

عملکرد چهلمین جشنواره فیلم فجر بررسی شد

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست (یکشنبه اول اسفند ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:
این جلسه فوق العاده کمیسیون در راستای تحلیل عملکرد چهلمین جشنواره فیلم فجر و حواشی ایجاد شده آن بود که با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود:
در این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی در خصوص حواشی ایجاد شده در آخرین روز جشنواره فیلم فجر انتقادات و سوالاتی داشتند که وزیر فرهنگ و ارشاد به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این جلسه مقرر گردید
چند اقدام جدی برای شکوفایی صنعت سینمای کشور صورت پذیرد در مرحله نخست چشم انداز و افق سینمای انقلاب اسلامی در یک برش زمانی مشخص و از آن رونمایی شود در مرحله بعدی راه اندازی یک سامانه کارآمد و اثر بخش در حوزه سینما که از سناریو تا اکران فیلم‌ها در آن ثبت شود، اگر موضوعاتی خلاف قانون بود بتوان به راحتی جلوی آن را گرفت و همچنین تربیت نیروهای انقلابی که از ضروریات فرهنگ و هنر به ویژه در حوزه سینما از پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون بود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان مقرر شد رییس سازمان سینمایی کشور نشستی را با منتقدان برگزار کند و از زوایای مختلف نقدها را شنیده و با تعامل درصدد رفع آنها تلاش کنند.

مرکز رسانه دکتر غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا