اقتصادیفرهنگی

آخرین وضعیت معلمان حق تدریسی از زبان نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس

دکتر منتظری گفت: مکاتبه هایی با وزیر آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه بودجه انجام شده تا مشکل وضعیت معلمان حق تدریسی برطرف شود و همچنین این مسئله از سوی هیئت رئیسه مجلس نیز پیگیری می شود.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: معلمان حق تدریسی دوره های آموزشی را گذراندند و احکام آنها صادر نشده و در خصوص این قشر فرهیخته یک سری پیگیری ها انجام شده است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: یک مکاتبه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم و از آنها درخواست کردیم هرچه زودتر تکلیف این قشر عزیز و فراریخته را روشن کنند و این افراد از بلاتکلیفی خارج شوند و این مسئله شایسته این قشر فرهیخته نیست.

منتظری یادآور شد: این مسئله جزوی از مصوبه مجلس به شمار می رود و بنا بود که تا بهمن ماه احکام این افراد صادر شود و پیگیری لازم انجام شد و مکاتبه ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه انجام شد و حضوری نیز در این خصوص پیگیری کردم و بیان شد از وزارت آموزش و پرورش درخواست کردیم که لیست این معلمان که آموزش دیدند و در دوره ها شرکت کردند به برنامه و بودجه ارسال شود.

وی گفت: همچنین مکاتبه ای با سازمان استخدامی انجام دادیم تا اگر در این مسیر مشکلی است برطرف شود و در کنار آن نیز هیئت رئیسه مجلس نیز به این مسئله وارد شده و از وزیر آموزش و پرورش و سازمان مدیریت درخواست کردند با اولویت به این مسئله بپردازند و پاسخگویی این قشر شریف باشند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به کمبود معلم در آموزش و پرورش اشاره کرد و ابراز داشت: باید به تدریج شرایط فراهم کنیم که کمبود معلم در آموزش و پرورش برطرف شود، وضعیت استخدامی را باید سازمان مربوطه مشخص کند و پیگیری های ما بیانگر آن است که سازمان استخدامی درصدد است که به صورت تدریجی این مشکل را برطرف کند.

مرکز رسانه دکتر غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا