بهداشتسیاسیصنعتفرهنگیکشاورزیمذهبیورزش

حضور رییس جمهور، بخشی از چالش‌های دیرین گلستان را برطرف می‌کند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات مناسب مطرح‌شده در قالب مصوبات سفر رییس جمهور به استان گلستان اظهار امیدواری کرد که با حضور میدانی آیت‌الله رییسی به این استان، بخشی از چالش‌های مزمن و دیرین گلستان برطرف شود.

غلامرضا_منتظری روز سه شنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیش بینی اعتبار کافی برای لایروبی خلیج گرگان، رفع دغدغه های اداری فراروی اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، تامین اعتبارات لازم برای اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین توجه به دغدغه های حوزه فرهنگ از جمله مباحثی است که امیدواریم در این سفر برای آنها چاره اندیشی شود.

منتظری ادامه داد: یکی از چالش های فراروی استان مقوله آب است که تکمیل پروژه های دردست اجرا مانند سد نرماب چهل‌چای و سد میرداماد با اختصاص اعتبار کافی می تواند این دغدغه ها را تا حد زیادی برطرف کند.

وی گفت: موضوع بهره برداری از آب های دریا و یا آب های لب شور مناطق ساحلی دیگر راه حل کاهش مشکلات کم آبی گلستان است که مطالعات آن انجام شده و امیدواریم در دولت سیزدهم به مرحله اجرا برسد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش برای تکمیل پروسه زهکشی اراضی، توسعه سیستم آبیاری‌های نوین و تحت فشار و تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی هم از دیگر مطالبات استان به خصوص بخش کشاورزی در سفر آیت الله رییسی به گلستان است

منتظری ادامه داد: مساعدت برای راه اندازی راه آهن اینچه برون- شاهرود و گرگان- مشهد از جمله پروژه‌های ملی است که در این سفر باید به آن پرداخته شود.

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

مرکز رسانه دکتر غلامرضا منتظری
(نماینده‌مردم‌شریف‌گرگان‌و‌آق‌قلا)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا