فرهنگی

حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیما مرکز گلستان

با حضور دکتر منتظری، نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا، دکتر عابدینی، معاون امور استان های صدا و سیما، دکتر زنگانه، استاندار گلستان به همراه رئیس دادگستری و دادستان استان گلستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیما مرکز گلستان برگزار شد.

دکتر منتظری ضمن تقدیر از زحمات دکتر منتظر حجت، از جناب آقای شکری نیا تهیه سند چشم انداز ۴ ساله برای صدا و سیما مرکز گلستان را خواستار شد.

نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در این مراسم گفت:
توجه به زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی جزو مهمترین رسالت های این مجموعه می باشد، درخشش این مرکز در رخداد ها و جشنواره های ملی حکایت از توانمندی این مجموعه دارد و آنچه به بروز و ظهور رسیده، بخشی از این قابلیت است و اگر چتر حمایت و محبت این سازمان بیش از گذشته بر مرکز صدا و سیما گلستان گشوده شود شاهد قابلیت های بیشتری از این مرکز خواهیم بود.

وی ادامه داد:
امیدواریم هرچه زود تر از سند چشم انداز صدا و سیما مرکز گلستان رونمایی شود تا با همت مضاعف و حمایت مجمع نمایندگان و استاندار گلستان به آن جامع عمل پوشانده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود:
صدا و سیما باید دستگاه مسقل باشد و نباید دست آن زیر سنگ دولت ها قرار گیرد.

در پایان با پیگیری دکتر منتظری و قول مساعد دکتر عابدینی، معاون امور استان های صدا و سیما، وضعیت نیرو های تبصره ۴ و حق الزحمه تا پایان سال جاری تعیین و تکلیف خواهد شد.

چهارشنبه، ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا