توئیت

مدیران برای تحقق “مهار تورم، رشد تولید” آرام و قرار نداشته باشند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید با تلاش جهادی و شبانه روزی و برنامه ریزی صحیح، در پی تحقق شعار سال باشند.

دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری برای سال 1402 تعیین شد در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در گذشته قانون هایی وضع شد که رشد تولید را با کندی سرعت مواجه نموده و به روزرسانی نشده اند؛ این قوانین باید اصلاح شود تا مدیران بتوانند از تولید حمایت کنند و نتیجه آن بشود مهار تورم که توصیه و مدنظر رهبری معظم انقلاب است. 

وی افزود:  با توجه به شرایط موجود و قوانین جاری کشور،  سرمایه گذاری و تولید ، جذاب نیست و مدیران وظیفه دارند در کنار جذب سرمایه گذاری جدید ، از سرمایه گذاری های داخلی صورت گرفته در گذشته حمایت کنند که در این صورت سرمایه گذاران با مشاهده این وضعیت برای سرمایه گذاری و فعالیت در امور اقتصادی، تشویق و دلگرم خواهند شد و به نوعی می توان گفت سرمایه گذاری داخلی ویترین سرمایه گذاری خارجی است. 

منتظری بیان داشت: مشکل تولید باید حل شود و مدیران برای این موضوع باید به دنبال افراد نخبه، متخصص، کاربلد و البته تازه نفس باشند. 

وی خاطرنشان کرد: در جهت تحقق شعار سال باید به دنبال نقش آفرینی مردم و فراخوان مشارکت فکری مردم در پویش های ملی باشیم که در این راستا دبیر خوانه ای تشکیل شود تا نخبگان جامعه و متخصصان ، ایده ها و نظرات خود را به این دبیرخانه ارسال کنند و این پویش پس از پایش به صورت رایگان در اختیار مدیران به جهت کاربردی کردن آن قرار گیرد 

غلامرضا منتظری با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان ، اظهار داشت: نبودن چرخه حمایت از تولید، تهدیدات پیش روی و عدم وجود بسترهای مناسب سرمایه گذاری، از مشکلاتی می باشد که بخش خصوصی با آن دست و پنجه نرم میکند. 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصدی گری دولت در کشور گفت: مدیران به ویژه مسئولان حوزه های اقتصادی و کارآفرینی و اشتغال برای رفع این دغدغه در استان پیشنهادات کارشناسی خود را ارائه و در صورت اخذ تاییدیه های لازم، اجرایی نمایند تا کاهش تصدی گری دولت، برای مردم و جامعه ملموس باشد.

خود شده .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا