گزارش عملکرد

راهپیمایان جلوه های خشم مقدس خودشان را در روز قدس نشان دهند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: ضروری است راهپیمایان جلوه های خشم مقدس خودشان را در قالب مشت های گره کرده در روز جهانی قدس از رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «غلامرضا منتظری» در نشست با اصحاب رسانه شهرستان آق قلا با دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: انتظار است ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی به ویژه هم استانی های گلستانی و مردم شریف و غیور شهرستان آق قلا در راهپیمایی روز جهانی قدس درخششی بیش از گذشته در این مناسبت اجتماعی داشته باشند.

به گفته وی؛ مردم شهرستان آق قلا همانگونه که در راهپیمایی های سال های گذشته نشان داده اند فردا نیز توان بالایی برای خلق حماسه بی نظیر را دارند.

نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اذعان بر اینکه امروز رژیم اشغالگر قدس بیش از هر زمان دیگری ضعیف و فرتوت شده است، تصریح کرد: اساس و بنیاد این رژیم منحوس امروز همانند خانه عنکبوت سست و بی پایه شده و توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

توی، افزود: زمانی این رژیم که با شعار از نیل تا فرات داعیه دار فتح کشورهای خاورمیانه بود و رعب و وحشتی در منطقه ایجاد کرده بود، امروز با روبرو شدن با سد مستحکم و باصلابت جبهه مقاومت به عجز و ناتوانی خود اقرار کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا