ملاقات حضوری

دیدار اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با دکتر منتظری

دیدار اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با دکتر منتظری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی

در این جلسه اهم مسائل پروژه های عمرانی، اعتبارات فرهنگی، تامین تجهیزات خوابگاه‌ها و تکمیل پروژه خوابگاه متاهلین در راستای حمایت از تعالی جوانی جمعیت و امور رفاهی دانشجویان، مولدسازی، حمایت از پردیس فناوری و تجهیز گلخانه‌های دانشگاه، تهیه فضای مناسب بانک ژن گندم، تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین وضعیت تخصیص بودجه دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

🔸رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این دیدار گفت: در اختیار داشتن زمین کشاورزی از واجبات یک دانشگاه تخصصی با وجود رشته‌های متعدد و مرتبط با بخش کشاورزی و منابع طبیعی است. در حالیکه ما اساتید مجرب و متخصص آن را در مجموعه دانشگاه دارا هستیم، نبود زمین مناسب ضعف بزرگی برای این دانشگاه است.

🔸دکتر شتابی با اشاره به تخصیص بودجه سفر ریاست جمهوری به پروژه‌های عمرانی دانشگاه و حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه گفت: از نمایندگان استان گلستان درخواست داریم تا بتوانیم اعتبارات پروژه‌های عمرانی را به طور کامل و سریعتر تخصیص دهیم و سایر  مشکلات را برطرف نماییم.

🔹در این دیدار دکتر منتظری با تاکید بر نیاز دانشگاه‌ علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات کارگاهی کافی و به روز برای آموزش دانشجویان، توجه بیشتر به آموزش‌های مهارتی برای تربیت و آموزش متخصصین و مهندسین توانا و با مهارت در دانشگاه‌ها را خواستار شد و گفت: موارد مورد نیاز برای برطرف کردن نیازهای دانشگاه را در مجمع نمایندگان استان گلستان به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

🔹نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه استان گلستان در بخش کشاورزی در سطح کشور گفت: مدیران باید نسبت به دستاوردهای علمی دانشگاه احساس نیاز کنند و نقش دانشگاه در تعاملات و رویدادهای استان بسیار با اهمیت است.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز در این جلسه بر لزوم حمایت استان برای رفع نیاز توسعه فضای آموزشی دانشگاه جهت پشتیبانی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و تقویت بودجه سنواتی دانشگاه تاکید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا