اقتصادی

منتظری: رونمایی از مدل بومی استانی سند تحول را خواستار شد

به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم صورت گرفت

منتظری: رونمایی از مدل بومی استانی سند تحول را خواستار شد

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته مقام معلم، جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ غلامرضا منتظری نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا با مدیر کل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ابتدا مدیر کل آموزش و پرورش به تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره کل و ادارات مناطق پرداخت و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران و معلمین استان تقدیر و تشکر کرد و افزود:
سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه در آموزش و‌پرورش و بومی سازی آن را از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان دانست.

منتظری نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا ضمن تبریک گرامیداشت هفته معلم به همه فرهنگیان گلستان، از موفقیتهای آموزش و پرورش استان در همه عرصه‌های علمی، آموزشی، مدیریتی و سند تحول تقدیر و تشکر کرد و افزود:
نباید به این‌قانع بود و باید تلاشهای مضاعف در این راستا صورت پذیرد و هرگاه از موفقیت ها راضی و قانع باشیم آغاز توقف است

وی تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشورت فارغ از خط کشی‌های سیاسی با جلسات منظم را برای پیشبرد اهداف آموزش و پروش بسیار مفید دانست و بر‌آن توصیه موکد نمود.

منتظری، توسعه و گسترش نشستهای رسانه ای، برای معرفی کردن و ارائه گزارش عملکردهای مدیران شهرستانها را به جهت ایجاد زمینه رشد متوازن در استان لازم و ضروری دانست.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد:
گلستان اولین استانی باشد که توسط مجمع نمایندگان با وزیر آینده جلسه برگزار‌می کند.

وی بیان داشت: رونمایی از مدل بومی استانی سند تحول و معرفی آن باعث می شود تا مردم و معلمان از کار سنگینی که در‌استان برای ‌متحول کردن اساسی آموزش و پرورش شده آگاه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا