بازدید ها

دوران دفاع مقدس یک گنجینه پایان ناپذیر خداوندی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:
دوران دفاع مقدس یک گنجینه پایان ناپذیر خداوندی است

«منتظری» گفت: ما وظیفه داریم لایه‌های پنهان و آشکار روز‌های دفاع مقدس را برای نسل‌های آینده به خوبی تشریح کنیم و که بهترین بستر، موزه‌های دفاع مقدس و فضا‌های فرهنگی هستند.

«غلامرضا منتظری» نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از موزه دفاع مقدس استان گلستان و یادمان ۸ شهید گمنام تپه نورالشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: هدف از بازدید تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های ساخت و تکمیل پروژه بزرگ موزه دفاع مقدس استان گلستان است.

منتظری ضمن تاکید بر خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری گفت: همه ما مدیون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران هستیم و باور داریم که شهدا ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: وظیفه همه مسئولان زنده نگه داشتن این فرهنگ سترگ و انتقال آن به نسل های آینده است.

این مسئول تاکید کرد: تبیین سیره عملی شهدا و ترویج این فرهنگ سترگ علی الخصوص در میان نسل جوان جامعه را به سوی تعالی خواهد برد و اشاعه فرهنگ ایثار، این عالی ترین خصایل انسانی در لایه های مختلف اجتماع بیش از پیش محقق خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی دوران دفاع مقدس را یک گنجینه پایان ناپذیر خداوندی دانست و گفت: ما وظیفه داریم که لایه های پنهان و آشکار روزهای دفاع مقدس را برای نسل‌های آینده به خوبی تشریح کنیم و بهترین بستر، موزه‌های دفاع مقدس و فضا های فرهنگی هستند که فرصتی فراهم میشود برای کودکان، نوجوانان و جوانان، تا بتوانند تصویری روشن از جلوه های ایثار و شهادت در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را مشاهده و درک کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا