اقتصادیگالری تصاویرملاقات حضوری
موضوعات داغ

استان گلستان نخستین استانی است که صد_درصد شهرهای آن به فیبر_نوری و تمام روستاهای آن نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرد.

در نشست وزیر ارتباطات با نماینده مردم گرگان و آق قلا مطرح شد؛

دیدار دکتر_منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا با دکتر_زارع_پور وزیر ارتباطات و فناوری

در این نشست وضعیت توسعه ارتباطات روستایی و پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها بررسی شد. دکتر_منتظری در این دیدار وضعیت استخدام ایثارگران از جمله ایثارگران مخابرات استان گلستان را پیگیری کرد

وی همچنین در باره تقویت فیبر نوری استان گلستان و تقویت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در روستاهای گرگان و آق قلا پیگیری های لازم را بعمل آوردند

در این دیدار وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تمام ۱۷۲ روستای بالای بیست خانوار این مناطق تحت پوشش اینترنت پرسرعت هستند، گفت: برنامه ریزی شده که ۳۵ کیلومتر فیبرنوری نیز در این مناطق انجام شود.

وی با اشاره به پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها که در حال انجام است، افزود: این پروژه در تمام شهرهای استان گلستان در حال انجام است و در آینده نزدیک این استان نخستین استانی است که صددرصد شهرهای آن به فیبرنوری و تمام روستاهای آن نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرد. زارع_پور برای بررسی بهتر وضعیت روستاهای تحت پوشش ارتباطات، با یکی از اهالی روستای نوچمن گرگان تماس گرفت و وضعیت ارتباطات در این روستا را بررسی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا